Monday, March 21, 2011

sekeping kertas , bikin aku resah

Dulu aku ingat  bila khabar tu makin dekat , makin gembira . Lepas aku dapat khabar tu , bolehlah aku lompat setinggi langit . Sehingga mencapai bintang yang pernah aku idamkan . Namun itu dulu . Skrg bila ia makin hampir , aku jadi resah . Sehingga mengancam mimpi malam ku yang tidak lagi seindah dulu . Apabila aku kisahkan pada rakan ku , dia jawab sambil diselangi gelak kecil " HAHA . kwn , kau banyak fikirlah . insyaALLAH , tu khabar gembira . Jika sebaliknyer , terima dengan hati yang terbuka ." Haiihh . . mungkin benar apa dikata kwn aku tu . Aku terlalu serabutkannyer . Sedangkan ia hanya sekeping kertas . Yang dapat ubah segala . Mungkin segalanya :) aku akui , aku takot . Tubuh ku kaku . Fikiran kerap melayang . Aku cuba melupakan tentangnyer , tapi tidak dapat aku elakkan . Ianya esok . Akan berlaku walau apa pOn berlaku . Aku tiada kuasa untuk pause kan hari esok . Melainkan MATI . Bukan hari esok saja tidak dapat dirasai . Malah lusa , tulat dan hari hari seterusnyer . Baiklah , sekian saja entri aku .

No comments:

Post a Comment