Monday, February 28, 2011

Entri Hari Jadi yang lama berlalu :)

Salam semua .!
alhamdulilah akhirnya dapat aku meng"update" belog aku . .
bukan kerana sibuk bekerja atau apa apa pon . Tapi disebabkan kemalasan diri untuk keluar rumah , naik bas ke cc . . tu malas sesangat . .
ni pon sbb aku tgh sibuk belajar komputer dekat sebuah pusat pembelajaran kelas komputer yang mesin photostat nya tak service service ! haaiiyaaa . . ada kena mengena ka?
kalaulah dari Kompleks Penjara Tapah tu ada LRT yang menghubungkan dari siru keh Tapah , memang tiap tiap hari aku pegi update entry baru . Tapi masalahnya tiada .
So drpd bazir bayar tambang bas yang ulang alik rm4 campur duit cc lg semuanya anggaran sangat membazir . Jadi keputusannya aku hanya duduk rumah dan cuba mencuba pelbagai menu baru .
Semalam aku da try menu Oreo Goreng .hmmm . . nk kata sedap tu . tak laa . . biasa biasa saja .

Tujuan aku meng"update" belog ialah untuk meng"wish"kan happy birthday kepada diri aku yang telah lama lama berlalu ! iaitu 1 Feb hari tu . . entri ni hari 1 mac . so , da sebulan kan ? da basi , da lapuk dan da org tak ingat ! huhu

Pagi 1 Feb 2011 :
 
orang pertama ~

Cik Nat : tett teettt ( bunyi msg )  " hari ni bape hari bulan haa ? ouh. . dua hari bulan ! happy birthday cha ! semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan dapat result yang cemerlang ! "

Cha : sebelum wish tengok calender ! btw , thanks cik nat yang nyanyuk :) 

orang kedua ~

Kak Long : Lalalalala ( incoming calling )  Happy bufday adek semoga panjang umur ! dah boleh tengok cter 18 sx lepas ni . . HAHA

Cha :  ala masa umur adek 13 tahun da start tengok laa :) HAHA  btw thanks .

orang ketiga :

Syee : tettttt tettt  happy birthday kawan !

Cha : thanks :) aku dah boleh tengok cter 18 sx !

tu la senarai top three aku . Yang last wish BALQIS NAQISHA ! esoknya baru dea wish ! kejam !

Tengahari tu aku tengok2 tv sambil berbalas msg dgn kak ngah aku . Dia send msg cam gini
" nanti santa claus datang "
aku pon tak phm . tiba tiba ada orang datang . . wahhh ! santa claus naik van pos laju .
bagi sekotak hadiah . dia yang kelam kabut terus blah .
aku pon dengan gopah dan gapah terus buka kotak tu . . ouh , sepasang kasot wedges !
thanks u . :)

pada 2hb feb plak kak long telah pulang bersama sama abg yus . esoknya kan raya cina . .
kak long menghadiahkan ku dua helai tudung . faham disebalik maksud , yang menyuruh aku menutup aurat . . cehhh . !


thanks korang :)


dan pada pagi 3hb feb kak am pulang . meriah rumah ! mcm kami yang nak sambut raya cina !
esok ada party . tp yang dirai demam plak :)


esok 4hb feb bufday dea yang ke 2 tahun .

tu anak buah kesayangan hamba . yang comel yang nakal yang ngada ngada dan yang handsome !

Menjelang pagi 4hb feb !

happy birthday pada anak buah mkcu ! jangan nakal nakal ! jadi budak baik tau :)
mmuuuaaahhh sayang aqil :)
oleh kerana nak wish bufday dea , kami semua tak bagi dea tidur awal . . HAHA . .
yang ibu dea dah stress sbb anak dea tak mahu tidur !

Party time !
kami tutup pintu , tutup tingkap ! sbb ni private bufday party laa !! HAHA
maaf tak dpt nak jemput semua . .

kek upin ipin :)



yang dirai :)


happening gila . walaupun tak buat besar besaran :)

5hb feb :)

disebabkan semalam dah makan besar . hari ni kami pegi jogging !!! kesihatan kena jaga jugak !


si kecik tu teruja gila jalan pepagi cam gini !


mm , padahari jadi aku ni , aku mahu korang doa akan kebahagiaan aku .
Bila da umur 18 tahun ni semua pk yang  matang . dah boleh buat sendiri .
gaduh gaduh dgn mak , sambil ckp "i'm eighteen ! i know what i do ! "
bagi aku , tak kira la umur ko berapa pon . bila nafsu dah kawal fikiran ko ,
umur ko 50 tahun pon ko masih sesat lagi . So , care ur self . 







No comments:

Post a Comment