Tuesday, December 21, 2010

"Fenomena lelaki korea "

Salam semua .

Hmm . Pernah tonton cter Full House ? cter Winter Sonata ? Boys over Flower ?
Apa2 aja la . Cter korea semakin diminati di M'sia . Kurang pasti sama ada meminati cter tersebut atau meminati heronya . heh . Sama aja dgn aku . Kalau heronya tak sehensem mana , aku tak kan tengok .
Tapi kalau ceritanya pun tak sehebat mana , tetapi heronya kacak and seksi HARUSlah tengok ! hahah.
Lelaki korea semakin diGILAI ramai . Mungkin sebab six pack dorang kott . HAHA .  Tapi kalau dibandingkan dengan lelaki2 melayu di M'sia ni apa kurangnya kan? Ada six pack , senyum sesangat menggoda . Ni aku titipkan gegambar lelaki korea yang aku minatlah plus lelaki melayu .


senyum . ngeeeerr


sumpah . Tak nak kata apa2



grrrr .


laki2 melayu




macho apa ?




kan? kan ?




so , terpulanglah pada masing2 nak menilai siapa paling kacak . .

AMARAN ! Foto yang aku titipkan dekat korang semua ni adalah kerana mereka paling kacak .
bagi aku lah . sebab aku amat meminati mereka .


No comments:

Post a Comment